2015. november 28., szombat

Epilogue

Drága olvasóim!
Elmondhatatlanul fantasztikus érzés, hogy egy újabb történet végéhez értem. Mikor elkezdtem ezt a blogot - uramisten de régen volt - nem is hittem volna, hogy 25 feliratkozója és 73 kedvelője lesz! Annyira hihetetlenek vagytok! Nélkületek talán már nem is tartana itt a blog, hiszen a visszajelzéseitek és a rengeteg vélemény, szavazás, játékban való részvétel nagyon-nagyon sokat jelent nekem és ezért örökké hálás leszek. Nektek köszönhetem, hogy erőt adtok nekem, és még most is, hogy ennyi kihagyás után visszatérek, itt vagytok mellettem.. IMÁDLAK Titeket!! ♥♥♥ 
Jó olvasást mindenkinek az epilógushoz, remélem legalább Ti is annyira szerettétek Christian és Kaia történetét, mint Én. :)


----------------------------------------
Két és fél év eltel, mióta a fiúk megszülettek. Napról napra egyre jobban hasonlítanak az apjukra. A kicsi Hannah és lassan két éves lesz, így legalább van a fiúknak játszó társuk is. Sammi és Jinxx nagyon örült, hogy a kicsik ilyen jól kijönnek egymással. Ő is ugyanúgy játszik és öltözködik Andy-vel, mint az én Hannah-m tette amikor még köztünk volt. Minden egyes alkalommal, amikor a karomra pillantok eszembe jut. Néha elsírom magam, ahogy kettejüket néztem játék közben. Nagyon magamba fordulok olyankor, de mára már kidolgoztunk egy remek terápiát. Mostanság egyébként nagyon mozgalmasan telnek a napjaink. Jake és Ella összeházasodtak. Andy és Juliet jegyben járnak és képzeljétek, végre Ashley-nek is van egy komoly kapcsolata egy Jessie Black nevű lánnyal. Nagyon aranyos lány. Tudom, most sokan azt hiszitek, hogy a banda eltűnik, de megnyugtatlak benneteket, hogy még mindig folyamatosak a koncertek és a turnék, és a fiúkat az elmúlt egy évben magunkkal is vittük szinte mindenhova. Most már beszélni is tanulgatnak, szóval nagyon oda kell figyelnünk és vigyáznunk kell a szánkra, ha mellettük vagyunk. Túlságosan gyorsan tanulnak és nem szeretnénk, ha rögtön káromkodással kezdenék az ismerkedést. Annyira nem akarok szigorú lenni, max egy-két szó nyolc éves korukban. Ilyenek például a pokolba, francba, segg és tyúk. De csak akkor, ha a megfelelő helyzetben használják. Egyébként jelenleg mi is az esküvőt tervezzük, hamarosan összeházasodunk Christian-nal. A srácok és a lányok nagyon sokat segítenek nekünk, hogy időben elkészüljünk mindennel, szóval a dolgok nagyon jól alakulnak. Minden a legnagyobb rendben. Jaj és említettem már? Megint terhes vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése