2014. július 12., szombat

*Chapter 6 - Finally A Couple

Sziasztok!
Meghoztam a folytatást! Tudom mindenki arra számított, hogy az előző résztől fog majd folytatódni, és mégsem. De nem kell aggódni, a rész így tökéletes ahogy van! És igaz, hogy már az IHEAY-nál is sokszor mondtam, de ennél a történetnél is muszáj megemlítenem, mennyire szeretem fordítani! De a legjobban azt szeretem, mikor a részekhez olyan sok kedves és "izgatott" véleményt kapok! Nagyon hálás vagyok Nektek, hogy még itt vagytok és nem felejtettétek el az oldalt annyi kihagyás után.♥ És hát akkor nem is locsogok tovább..
Jó olvasást! :)
 ---------------------------------------- 

CC

- Kaphatnék egy adagot a 3-asból? Kaia te kérsz valamit?
- Öhm.. kérhetnék 2 mézes-mustáros csirkét?
- Grillezve vagy ropogósra? - kérdezte a pénztáros.
- Grillezve, köszönöm! - mondta egy édes mosollyal az arcán.
- Másvalamit? - nevetett a pénztáros.
- Hannah szeretne egy Happy Meal menüt, igaz? - kérdeztem.
- Igen és egy sajtburgert is. Ennyi az egész. 
- Értem, akkor ez összesen 5$ lesz. Pár perc és kész is. Oh és elvitelre?
- Igen. - válaszoltam.
- Rendben, a rendelésük száma 510.

** 5 perccel később **

- Az 510-es rendelés kész! 
- Majd én hozom CC!
- Rendben.
Tudom most biztos arra gondoltok "Mi a fenét csinálunk egy McDonald's-ban?" A válasz nagyon egyszerű. Imádom McDonald's kaját. Értitek? Nagyszerű. Szóval akkor.. Május 18-a van. És egyre inkább azt érzem, hogy valami vibrál Kaia és köztem. Nem vagyok egy optimista. És gondolom ez az egész, legyen is bármi hamarosan úgy is elmúlik. Vagy nem. Úgy értem, amikor épp csak lazulok egy kicsit, vagy álmodozom megállás nélkül rá gondolok. Úgy érzem tennem kell valamit. De fogalmam sincs, hogyan hívjam el egy randira. Mit tegyek. Már itt is van. Most majd kiderül.

***

Kaia

Szóval, visszaértünk a McDonald's-ból és megvacsiztunk Hannah-val. Most éjjel 10 óra van. Már nem tudom tovább magamban tartani az érzéseimet. 18-a van. Már lassan 2 hete itt vagyunk a srácoknál. Meg kell kérdeznem tőle, hogy ő mit érez. Szurkoljatok!
- CC?
- Igen?
- Én csak kíváncsi voltam, hogy.. szóval hogy.. - dadogtam és közben végig a földet néztem.
- Tessék? Szükséged van valamire? Elintézhetjük, ha gondolod.. - válaszolt, felnézve a laptop-járól.
- Nem.. nem kell menni sehova. Amire szükségem van az...
- Akkor mire van szükséged?
- Rád! Szükségem van rád! És nem érdekel, hogy mások mit mondanak. Érzem, hogy van köztünk valami, azóta amióta megcsókoltál a kórházban. És már nem tudom tovább eltitkolni ezt az érzést.. - majd azzal a lendülettel elindultam felé és meg se várva a válaszát, megcsókoltam. - Eljönnél velem egy randira?
- Istenem hát persze! Már én is elakartalak hívni, de annyira izgultam, hogy képtelen voltam lépni. Szeretlek Kaia, ezt soha ne felejtsd! - suttogta, aztán megcsókolt.
Az a csók.. annyira.. elképesztően jó volt. Majd hirtelen szenvedélyes csókcsatába kezdtünk és ez így is ment egy ideig. Aztán CC felkapott az ölébe (még mindig csókolózva) és elindultunk fel az emeletre. Miután beléptünk a szobájába, a lábával belökte az ajtót és ledöntött az ágyra. Óvatosan fölém mászott.
- Szeretlek Christian.. - mondtam két csók között.
- Jobban szeretlek, mint azt valaha is kiálthatnám.. - nézett mélyen a szemembe.
- Ez a "Morticians Daughter"-ből van. - mondtam nevetve, majd egy apró puszit nyomtam az orrára.
- De akkor is igaz.
- Bizonyítsd be. - nevettem.
- Pont most? Itt? Az ágyamban? - kérdezte, majd újra megcsókolt.
- Pont most. Pont itt. Az ágyadban.. - suttogtam az ajkaiba.
- Rendben. Te kérted. - válaszolta, és levette a fölsőjét.
- Már tudom is hogyan fogod bebizonyítani. És ez tökéletesen megfelel a számomra.. - mondtam egy óriási mosollyal az arcomon.
- Nagyszerű, mert ezt soha nem fogod elfelejteni. Megígérem. - suttogta a fülembe, minek következtében kirázott a hideg.
- Hmmm..
Aztán a dolgok csak úgy jöttek maguktól..

***

CC karjai között ébredtem, az ágyában. Meztelenül. Az órára pillantottam, ami 9:34-et mutatott. Boldog vasárnapot nekem. Van egy elképesztő, édes, odaadó, szerető és csodálatos barátom. Ezentúl mindig vigyázni fog rám és a húgomra is. Lehetne még ennél is jobb egy pasi? És ráadásul a Black Veil Brides dobosa!
- Mmmm.. - nyöszörgött CC.
- Hahó, ébren vagy?
- Mmmhmm - motyogta.
- CC, elfoglak hagyni.. - nem dehogyis, csak kíváncsi vagyok mit reagál rá.
- Hmmmhmm.. 
Igen, még alszik. megböktem az oldalát, hogy felébresszem. 
- Christian ébresztő! - újra megböktem.
- Még 5 perc anya.. - mondta.
- Először is, Kaia vagyok. Másodszor pedig nem. Kelj fel.. - bökdöstem.
- Rendben! - nyitotta ki a szemeit. - Oh Kaia, jól érezted magad? - vigyorgott.
Belebokszoltam a vállába és ezt válaszoltam.
- Nem. Borzalmas volt.. - válaszoltam és hangosan felnevettem az arckifejezése láttán.
- Nagyszerű.. szeretlek. 
- Én jobban szeretlek. - mondtam.
- A-a.. én szeretlek a legjobban! - csókolt meg.
- Ha te szeretsz a legjobban, akkor segíts megkeresni a ruháimat. Nem mehetek ki meztelenül. Elég bizarr lenne. 
- Miért? Én mindig azt csinálom..
- Igen, de te pasi vagy. Én pedig lány..
- Oh, értem. 

 ** 7 perccel később ** 

- Most jobb? - kérdezte CC.
- Igen. És most megyek, megnézem Hannah-t. Addig vegyél fel egy gatyát, mert még halálra rémíted.
- Rendben.. - majd belebújt egy gatyába.
Becsuktam magam mögött az ajtót és körülnéztem, nehogy meglásson valaki. Találjátok ki, ki várt a lépcsőnél az ő nagy nővérére? Pontosan. Hannah.
- Szia picim. - kaptam az ölembe és megpördültem vele.
- Hihiii Kaiaaa. - nevetett.
- Gyere lepjük meg CC-t! - irányítottam CC szobájához.
- Kop-kop! - kiáltottam.
- Gyere be..  - válaszolt.
- Figyelj Hannah, amint beértünk mindketten elkezdjük CC-t csikizni, rendben? - suttogtam a fülébe.
- Ideeen! - bólintott.
- 1.. 2..3. Mooost! - kiáltottam, ahogy berontottunk azt ajtón és rávetettük magunkat CC-re.
- Ááááh! Megtámadtak.. ááááhh! - kiáltotta.
Egy ideig még szórakoztunk és nagyokat nevettünk, aztán lementünk reggelizni.

6 megjegyzés:

  1. Ezazzzzz!! *.* Összejöttek! :) Most csak ülök, és csillogó szemmel bámulom a monitort. Iszonyat édes lett. Örülök, hogy lefordítod ezt a cuki sztorit, mert az én angoltudásomon még van mit csiszolni. :D Remélem hamar jön a 7. rész. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örülsz :)♥
      Eleinte nem sok értelmét láttam hogy ezt a blogot csináljam, de most már nem bánom, hogy belekezdtem! :)
      Köszönöm, és sietek a folytatással :D

      Törlés
  2. OMG *q* Ez nagyon cuki volt!:3 Végig vigyorogtam az egész részt.:D Hivatalosan is van egy új kedvenc fejezetem.*w* Leborulok fordítási tehetséged előtt, mert bevallom nem bírtam a véremmel, és megpróbáltam elolvasni eredeti nyelven a történetet, de nem nagyon értettem, hogy miről van szó..xd Na mindegy, száz szónak is egy a vége: gyorsan kövit!*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wooaa! :D De imádom az ilyen visszajelzéseket! ♥♥
      Köszönöööm bár azért az én fordítási tehetségem is csiszolásra szorul, most már azonban csak 1-2 alkalommal használok szótárt és ez azért jó. :D
      Igyekszem a folytatással! :)

      Törlés
  3. nyaaaaa, imááádom *O* annyira éédesek *.*
    mondjuk Kaia kicsit kegyetlen :D xd de szerencsére CC jól viseli :D
    ésésés, amúgy írtam az előző részekhez is írtam, de valamiért nem küldte el :\ remélem ezt látod majd :D
    és én is csodálom a fordításaidat *-* én egyszerűen képtelen lennék lefordítani..még egy egyszerű kis szöveget se x3 úgyhogy köszönöm, hogy fordítasz ^^ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööööm! :))♥
      Örülök, hogy tetszik és én köszönöm, hogy olvasod azt amit fordítok :D :3
      Am mostanában nekem sem az igazi a megjegyzéses modul. Azt írja hogy .. pl van 3 komi és közben csak 2 :D szval érdekes..
      De nem is számít :D Igyekszem a folytatással!♥

      Törlés