2015. április 1., szerda

*Chapter 14 - Baby Surprise

Drága olvasóim!
Rekordgyorsasággal meg is hoztam a folytatást. Igyekszem most már rendszeresen hozni a még hátralévő fejezeteket, ugyanis mint azt az előző bejegyzésben is említettem, hamarosan új történetet hozok. Erről majd idejében megtudtok mindent. Most pedig itt lenne a rész, izgatottan várom a véleményeiteket.
Jó olvasást mindenkinek! :)

----------------------------------------
**Augusztus 1** 

CC-vel kézen fogva sétáltam be a rendelőbe, majd bejelentkeztünk és leültünk egy padra. 5 perccel később már szólított is a nővér.
- Gyere - suttogta CC a fülembe, mire kissé bátortalanul felálltam és követtem a nőt. CC szabályosan magával ragadott, ahogy beléptünk a vizsgálóba.
- Rendben, akkor kezdjük is! - mondta a nővér, ahogy lefeküdtem az asztalon.
A következő pillanatban Freida, az ultrahang technikus lépett be. Ugyanazt csinálta, amit a múlt alkalommal miközben én egész végig csak feküdtem. Miután felkente rám azt a zselés krémet, felnéztem a monitorra. Nem tudnám megmondani, hogy mit láttam, de észrevettem egy furcsa és szokatlan dolgot.
- Öhm, Freida. - mondtam zavartan.
- Igen? Valami gond van?
- Nem, csak.. olyan furcsán néz ki ott valami.. - mondtam a monitorra mutatva.
- Istenem, igazad van! - kiáltott fel közelebb hajolva a monitorhoz.
- És ez valami rosszat jelenthet? - kérdezte CC, és megszorította a kezem.
- Nem, dehogy is! Ez egy fantasztikus dolog! - vigyorgott.
- De, akkor mégis mi az? - kérdeztem, és már-már attól tartottam nem akarja megmondani.
- Ikreket vársz! - ahogy ezt kimondta, egy amolyan "Most viccelsz velem" fejet vágott.
- Istenem! Ez csodálatos! - mondta CC.
- A-ahaa.. - suttogtam.
- Valami baj van? - kérdezte.
- Nem, minden rendben van. - nyögtem CC-re nézve.
- Rendben. Akkor, hogy ha akarjátok, megmondhatom a babák nemét is. 
- CC akarod tudni? - kérdeztem.
- Igen, nagyon szeretném. - simított végig a kezemen.
- Rendben, akkor hmmm.. nézzük csak. Áááh! Két kisfiú lesz! - mondta Freida.
- Ezaaz! Nemsokára két "mini én-ünk" lesz!! - örvendezett CC.
- Ahaa.. - mondtam kábán.
- Nos, azt hiszem mára végeztünk is. Menjetek ki a recepcióshoz és egyeztessétek a következő időpontot. - mondta Freida, miközben letörölte a pocakom.
- Köszönöm! - mondtam miközben megöleltem.
- Nagyon szívesen! Rendben, akkor viszlát legközelebb! - nevetett.
- Ez egyszerűen elképesztő! Két kisfiúnk lesz.. - suttogtam döbbenten.
- Pontosan. Két mini CC, akiket nemsokára megtaníthatok a rock-ra! - majd hirtelen lég gitározni és dobolni kezdett. Önkéntelenül is elnevettem magam.
- Jó napot! Szeretnénk kérni egy időpontot a következő vizsgálatra. - mondtam a nőnek, amint a pulthoz értünk.
- Rendben. Kaia Queen? - kérdezte a nővér.
- Igen. - válaszoltam.
- Itt van néhány papír és brossúra az ikerterhességgel kapcsolatban. És akkor nézzük csak.. 29-ke délután 2 órakor megfelel? - kérdezte a kezembe nyomva egy csomó papírt.
 CC-re néztem.
- Az tökéletes lesz. - válaszolta.
- Rendben, akkor viszlát legközelebb! - mondta és átnyújtotta a kártyám.
- Köszönjünk, viszlát! - mondtam majd kisétáltunk a rendelőből.
- Ez annyira hihetetlen! - lelkesedett CC.
- Igen, az! - mondtam és szorosan magamhoz öleltem.
- Szeretlek Kaia.. - suttogta a hajamba.
- Én is szeretlek Christian! De most már induljunk. Nézzük meg a srácokat és Hannah-t. - mondtam majd elindultam a járda felé.
- Rendben!

***

- Srácok! Nagyszerű híreink vannak! - kiáltottam, amint beléptünk a BVB házba.
- Kaiaaa! - szaladt le a lépcsőn Hannah és a nyakamba ugrott.
- Heey kicsi lány! Már nagyon hiányoztál nekem. Na és most mond szépen el nekem, hogy hol vannak azok a magas, sötét ruhás őrültek, akikkel teadélután tartottál? - viccelődtem.
- Hii hiii!! Otafönd van! Akalod, hod felkíséljelek? - kérdezte.
- Igen, de akkor már azt is elárulhatod, hogy a többi sötét őrült merre bujkál. Ők is fent vannak? - nevettem.
- Ideen! - mondta, majd felszaladt a lépcsőn. 3 perccel később, miután mindenki nevét kiáltotta, már jöttek is le a lépcsőn kézen fogva Hannah-val.
- Srácok! - szólalt meg Jinnx, majd elém lépett és magához ölelt - Mi a helyzet?
- Nagyon jó hírünk van a számotokra! - mondta CC egyre izgatottabban.
- Ikreink lesznek! - kiáltottuk egyszerre. Majd másodpercekkel később csoportos ölelkezés volt a válaszuk.
- És már tudjátok a nemüket? - kérdezte Ashley.
- Persze! Két mini én-ünk lesz.. - nevetett CC.
- Ez nagyszerű!
- Gratulálok!
- Szuper!
- Sok szerencsét!
- Ikleek? Az mii? - kérdezte Hannah összezavarodva.
- Ez azt jelenti, hogy két pici baba van itt a pocakomban. - mondtam és leguggoltam elé, hogy megöleljem. - De attól, hogy babáim lesznek, ez még nem jelenti azt, hogy nem te leszel az én pici hercegnőm!
- Hihiiiii! - kacagott.
- Nos, azt hiszem nekünk már mennünk kell. Úgy terveztem, hogy Kaia-t elviszem vacsorázni.
- Rendben, érezzétek jól magatokat! - mondta Andy, immáron egy új, narancsszínű ruhában.
- Szeretlek titeket! Sziasztok! - mosolyogtam és egyesével megöleltem mindenkit.
- Szép ruha.. - suttogtam Andy-nek.
- Köszi! Ez egy különleges készítésű darab.
- Tudjuk, hogy te csináltad.. - nevetett CC.
- Jól van. Sziasztok! - köszöntem el tőlük és elindultunk hazafelé.
**********

Csak a vicc kedvéért gyorsan összedobtam egy képet Andyről. :D


4 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy ilyen hamar tudtad hozni. :)) Milyen édes lesz már két pöttöm CC? *.* Most elképzelem ahogy mini CC-k dobolnak :DD És Andy nagyon szexi abban a ruciban :3
    Jó rész lett, siess megint :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaa igen szerintem is nagyon cukiik lehetnek :D
      Andy pedig.. muhahaaa olyan vicces :D
      Köszönöm szépen, sietek vele! ♥

      Törlés
  2. Jajj de örülök!!
    Annyira aranyosak! *0*
    Ikrek!? Két icipici CC *-*
    Hát azon a kélen már vagy öt perce röhögök...xdd Nagyon szexi..xdd
    Várom a folytatást! :-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaa reméltem, hogy tetszeni fog mindenkinek a kép :D
      Sietek ahogy tudok! ♥

      Törlés