2015. április 3., péntek

*Chapter 15 - Baby Names

Drága olvasóim!
Itt is lenne a következő rész, ami bár meglehetősen rövid lesz, úgy gondolom mégis egy nagyon aranyos rész. Remélem tetszeni fog, várom a véleményeket és senki ne felejtsen el szavazni!
Jó olvasást mindenkinek! :)

----------------------------------------
 
**Augusztus 10** 

Mikor reggel felébredtem hirtelen eszembe jutott, hogy még nem is gondolkoztunk azon, hogy milyen nevet kapjanak a babák. CC oldalára fordultam és végig simítottam a karján.
- Christian, ébredj! - suttogtam izgatottan.
- Hmm, mi az? Talán ég a ház? - motyogta félálomban.
- Nem, de elfoglak hagyni.. - mondtam csak hogy végre felébredjen.
- Micsoda? - fordult felém szinte azonnal.
- Csak vicceltem. Viszont most jutott eszembe, hogy még nem is tudjuk mi legyen ennek a két pici rock sztárnak a neve. - mondtam és közben megpusziltam az orrát.
- Fenébe már.. tudod, hogy megijesztettél? - morogta.
- Sajnálom kicsim.. de muszáj volt valahogy felébresztenem. Ha szeretnéd készíthetek neked reggelit.
- Van egy jobb ötletem.. - mondta sejtelmesen.
- Hmm, tudom mire gondolsz. Jól van.. de utána muszáj megbeszélnünk ezt a név témát, oké? - mondtam ahogy lehúztam a takarót.
- Rendben.. - motyogta.
 
**Nagyjából 5 perccel később**
 
- Oké, akkor most már megbeszélhetjük a neveket? - kérdeztem miközben visszafeküdtem az ágyra.
- Persze.. hmm nézzük csak.. - majd magára öltötte azt a cuki arcot, amit akkor szokott vágni amikor gondolkozik - Oooh! Van egy ötletem! Eric Dillon. - kiáltott fel.
- Eric Dillon Mora.. ez tetszik! 
- Rendben, akarod te kiválasztani a másikat? - kérdezte és felült az ágyban.
- Hmm, szeretnél egy juniort?
- Oh, nem, nem, nem! Neki eredetinek kell lennie, olyannak mint én! - nevetett.
- Hmmm, oké van egy pár ötletem.
- Hallgatlak. - vonta fel a szemöldökét.
- Bronson Carter, Nolan Jefferson, Owen Tate és Jason Fletcher. Melyik tetszik jobban? - kérdeztem.
- Bronson tetszik.. bár elég fura. Mint én! Oké, Bronson legyen! - vigyorgott és közelebb hajolt hozzám, hogy megcsókoljon.
- Szeretlek Kaia.
- Én jobban szeretlek!
- Hazudsz.
- Nem hazudok!
- Oh, rendben!
- Yeeeaaah! Imádom, hogy egy örök győztes csaj vagyok! - kiáltottam és megcsókoltam.
- Nos, fogadni merek, hogy ezen tudok változtatni! - horkantott.
- Hát persze.. na gyere ide! - mondtam, majd magamhoz húztam és ezután 10 perces "inkábbnemmondommegmi" következett.
Végül felkeltem és felöltöztem. Ikrekkel a hasamban, ami egyre nagyobb lett és egyre gyorsabban. Szinte már egy teljes ruhatár cserére volt szükségem. Mihez kezdek később? Még fogalmam sincs, de úgy érzem hogy ez kemény meccs lesz.

3 megjegyzés:

  1. Juj, tényleg nagyon édes lett *.* Annyira cukorfalatok együtt:)) Remélem, ilyen gyorsan hozod a következő részt ♥

    VálaszTörlés
  2. *0* Deédesek! *0* Nagyon hamar folytasd! 😘😻❤

    VálaszTörlés
  3. Szia! Próbálom olvasni a blogod,de nem megy....
    Minden egyes sor elejét nem tudom elolvasni...Lehet,hogy a gépemmel van valami..
    Gondoltam,szólok,hogy orvosoljuk a problémát!...

    VálaszTörlés