2014. szeptember 2., kedd

*Chapter 10 - Pregnant

Sziasztok!
Szuper gyorsan meg is hoztam a folytatást! Bár nem tartott sokáig, hiszen ez most rövidebb rész lett, mindenesetre a vége kárpótol mindenkit! Igyekszem rendszeresen hozni a suli mellett is a részeket, de nem tudom mennyire fog sikerülni. Köszönöm mindenkitől a kedves szavakat és a jókívánságokat a sulihoz! Imádlak Titeket!♥ És akkor nem is húzom tovább az időt..
Jó olvasást! :)
/// szurkoljatok, holnap megyek beiratkozásra! /// 
 ----------------------------------------


**Július 3.**

- Kaia Queen? - hallottam meg a nővér hangját, majd felkeltem és magammal húztam CC-t is.
- Itt vagyok. - léptem elé.
- Kérem kövessen. - mondta, majd elindult egy hosszú folyosó felé.
- Gyere, menjünk. - suttogta a fülembe CC.
- Oké.. - válaszoltam, aztán elindultunk.
- Itt várjanak, a doktor perceken belül megérkezik. - mosolygott ránk, majd kiment a szobából.
- Aha persze. Ez a világ egyik legnagyobb hazugsága.. - morogtam magamban, mivel tudtam, hogy egy hamar nem jön az orvos.
- Ez mi volt? - kérdezte CC.
- Semmi, csak magamban beszélek..
- Oké..

**Pár perccel később**

- Szervusz Kaia, Dr. Hoffman vagyok. Miben lehetek a segítségedre? - jött be egy a már a harmincas éveiben járó fekete nő.
- Nos. Azt hiszem.. úgy gondoljuk, hogy terhes vagyok.
- Elvégeztél már egy terhességi tesztet?
- Nem, de sokat híztam és rendszeresen hányok, és az ízlésem is megváltozott. - dörzsöltem a halántékom.
- Értem. Nos, akkor végezzünk el egy ultrahang vizsgálatot. Egy pillanat türelmet kérek.. - mondta kisétálva a szobából.
- Várjunk, te megint hánytál? - kérdezte CC.
- Igen, ma reggel..
- Oh, nagyon sajnálom. De szeretném, ha tudnád, hogy bármi is történjen és mindig itt leszek melletted! És, ha tényleg terhes vagy.. az fantasztikus! Mindenben támogatni foglak és minden döntésedet elfogom fogadni! - mondta fejét a hajamba fúrva.
- Köszönöm baby! Annyira szeretlek! - suttogtam, majd megcsókoltam.
Abban a pillanatban már vissza is jött az orvos.
- Kaia, te és a barátod most velem jöhettek. Megmutatom nektek melyik szobában végzik az ultrahang vizsgálatot.
- Rendben. - mondtuk egyszerre Dr. Hoffman-nak, majd követtük őt egy másik szobába.
- Itt is vagyunk! Freida, az ultrahang technikus már bent van. Sok szerencsét! - mondta kedvesen, majd visszament a folyosó másik felére.
Majd végül benyitottam a szobába, ahol egy fiatalabb, a húszas éveinek végében járó nő várt ránk.
- Szervusz! Freida vagyok és ma én fogom elvégezni nálad az ultrahang vizsgálatot. Megtudnád saccolni, hogy körülbelül hány hetes vagy?
- Öhm, nem. Ezért is vagyunk itt. - válaszoltam.
- Értem. Akkor kérlek pattanj fel erre az ágyra és feküdj hanyatt.
- Úgy. És most megkérnélek arra, hogy húzd fel a pulcsidat. Ki kell tapintanom a megfelelő területet.
Úgy tettem, ahogy kérte, majd nem sokkal később éreztem is, ahogy valamivel bekeni a hasam.
- Rendben. Akkor most egy kicsit körül fogok nézni.. hmm .. lássuk csak. Nos, úgy látom, hogy már nagyjából az 5. hétben vagy. Egy hónap múlva már meglehet állapítani a baba nemét is. De persze csak akkor, ha szeretnétek megtartani.
Ekkor CC-re néztem, és a szemei egyértelműen azt mutatták, hogy "Igen, mindennél jobban akarom!"
- Igen, természetesen megtartjuk.
- Rendben. Akkor most le is tisztítalak és máris megbeszélhetjük a következő vizsgálat időpontját. - mondta Freida.

 **Néhány perccel később a váróteremben**

- Oké, akkor a következő vizsgálatod időpontja, Augusztus 1. délután 3 óra. Örülök, hogy itt voltatok, hamarosan találkozunk! - mondta egy kedves nővér, aki kikísért minket a recepciós pulthoz.
- Rendben, viszlát! - intettem neki mosolyogva.
- Kaia. - szólalt meg CC, miután a kocsihoz értünk.
- Igen?
- Csak szeretném, hogy tudd, mindennél jobban szeretlek! Annyira, hogy azt szavakkal ki sem lehet fejezni. Amikor veled vagyok, nyugodt vagyok. És amikor 2 napja megtudtam, lehet, hogy terhes vagy.. úgy éreztem a szívem kiugrik a helyéről. És, ha most megengeded, szeretném neked adni a legszebb születésnapi ajándékot, amit csak tudok.. - mondta halkan, majd letérdelt elém.
Istenem!Istenem!Istenem!Istenem!
- Hozzám jössz?

2 megjegyzés:

  1. URAMISTENURAMISTENURAMISTENURAMISTEN:oooo
    EZAZEZAZEZAZEZAZEZAZEZAZ!!!!! VÉÉÉÉÉGREEE
    ISTENEMISTENEM
    Jó, akkor most már összeszedem magamxd Szóval ahhhww.*q* Ezt nem láttam előre, és most oly szinten boldog vagyok, hogy kifejezni se tudom:3
    Ilyen pillanataimban kérdőjelezem meg, hogy vajon normális vagyok-e..xd
    Remélem jól sikerült a beiratkozás!:))

    VálaszTörlés
  2. Áááááááááááááááááááááááááááááááááááá! Vonaton olvastam délután és majd visítottam. :D Olyan édesek. *.* Mosolyrohamot is kaptam. :) Ugye lesz esküvős rész??
    Ui.: Ha fele olyan jól tanulsz, mint ahogy írsz/fordítasz, szerintem nyert ügyed van. :)

    VálaszTörlés