2014. május 24., szombat

Hírek!

Sziasztok!
Nos nagyon szépen köszönöm azoknak, akik visszajeleztek és "szavaztak" az új történetre. Rettenetesen örülök, hogy még itt vagytok és ugyanúgy várjátok a részeket, mint korábban! Mint azt láthatjátok is, a modulsávot megváltoztattam és egy pár újdonságot is találhattok. Kiraktam egy chat ablakot is - bár nem tudom mennyi értelme volt - a lényeg, hogy ezentúl már oda is üzenhettek, ha gondoljátok! Elkészítettem azt az említett menüpontot, így már könnyedén keresgélhettek a történetek egyes fejezetei között. :)
---------------------------------------- 

És akkor a lényeg..
Mivel a "többség dönt" elvén vagyok, így az általatok legtöbben választott történetet fogom hozni, amíg megoldódnak a Beneath The Ink folytatásával kapcsolatos problémák. Remélem várjátok már, kíváncsi vagyok az első reakcióitokra!

Tehát akkor a következő történet:



Am I Dreaming?
**Christian Coma FF**
(Álmodom?)

" Kaia egy 17 éves lány, aki egy nap megszökik otthonából. Ekkor találkozik a Black Veil Brides tagjaival. De ez még nem minden. Mikor úgy érzi az élete kezd rendbe jönni, észre sem veszi, hogy egy banda tag talán többet is érez iránta, puszta barátságnál.. "

Terjedelem: 20 fejezet + Epilógus
Fejezetek oldalszáma: 2

Amint tudok jelentkezem az újabb hírekkel, addig is a modulsávban találhattok majd egy "részösszefoglalót" ahova feltüntetem az 1. rész érkezésének dátumát, valamint egy rövid részletet is olvashattok belőle! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése