2014. február 27., csütörtök

Beneath The Ink - * Prológus [ IHEAY Season III. ]

Sziasztok!
Már alig vártam, hogy ehhez a bejegyzéshez érjek, ugyanis sokatok számára jó hírrel jöttem! Folytatódik az IHEAY egy III. évaddal, melynek címe Beneath The Ink [ A tinta alatt ]. És mivel már nem akarok zsákba macskát árulni őszintén elárulhatom, hogy ez a történet most teljesen más lesz. Andy és Max még mindig szerepet fognak benne játszani, ám a főszereplő alakja most más személyre jutott. Ez a személy pedig nem más, mint Alana. Remélem mindenki nagyon örül, hiszen már mind ismerhetjük ezt a bolondos csajt, aki mindig minden hülyeségben benne van. Vele folytatódik tehát a történet. Ha elolvassátok a prológust további izgalmas információkat is megtudhattok, melyeknek azt hiszem főleg Cassy nagyon fog örülni. Tudom, hogy már nagyon régóta vártál erre a pillanatra, úgyhogy most azt ajánlom élvezd amíg csak lehet!
Jó olvasást! (:
----------------------------------------
Ismered az érzést amikor azt hiszed sikerült kiismerned valakit, aztán az a személy olyasvalamit tesz amire soha nem számítottál volna?
Alana Ralph az az őrült, természetes és boldog személy, akit mindenki szeret, még akkor is, ha vannak hibái. Mint például az, hogy mindig olyasmit akar, amit soha nem kaphat meg. És ebben az esetben Alana egy olyan embert akar, aki még csak nem is kedveli. Igazából gyűlöli.
Ez a személy pedig nem más, mint az egyetlen és örök Ashley Purdy.

6 megjegyzés:

  1. Víííííííí. :) Nagyon jónak ígérkezik. Kb. mikor hozod az első részt? Már nagyon kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihiii ^^. Örülök, hogy várod :)) még nem tudom mikor hozom az első részt, de megpróbálok sietni vele :D♥♥

      Törlés
  2. váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá *O*
    oké, abbahagytam :'D most hihetetlenül boldoggá tettél *---*
    és igazad van, tényleg nagyon örülök neki *--* Már hiányoltam a drágát :D és tudtam, hogy valami még lesz Alanaval xd
    Szegény barátnőmet is kiakasztottam, amikor megláttam ezt a bejegyzést :DD nagyon várom az első részt *------* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muhahaa :DD szeretem ezeket a reakciókat :DD Reméltem is hogy örülni fogsz neki és hogy már hiányoltad :D látod meg mondtam, hogy még nem kell a feledésbe meríteni Ashley drágát :P :D szval sietek a résszel remélem minél hamarabb hozni tudom ^^. ♥♥♥♥

      Törlés
  3. uhm, ez az. :D még egy Ashley Purdys történet! *_* <333 alig várom a folytatást! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haaah :DD ennek nagyon örülök, sietek vele ^^.♥♥

      Törlés