2014. január 18., szombat

* Chapter 2 ~ Eltűnt

Sziasztok!
Meg is hoztam a következő részt. Tudom kicsit sokáig tartott, de mentségemre szóljon, lefoglalt a továbbtanulási intézkedés. Suli börze, nyílt nap.. ilyenek. Nem is ecsetelem tovább. A részről annyit, hogy ismét egy rövidebb fejezet.. de innentől kezd felborulni az egész "békésnek hitt" történet.
Jó olvasást! (:
----------------------------------------
Max


*Zene


- Ébresztő.. kelj fel... Max!
A szemeim kipattantak és felugrottam. Andy volt az a lehető legnagyobb mosollyal az arcán, és közben próbálta elnyomni nevetését. Kevés sikerrel.
- Mi olyan vicces? - mosolyogtam.
- S-semmi. - nevetett. Felvontam a szemöldököm, majd felkeltem és a fürdőbe szaladtam. A tükörbe néztem és megláttam, hogy a hajam az égnek áll, a sminkem pedig teljesen elvan kenődve az arcomon, ami azért furcsa mert már korábban is volt, hogy sminkkel aludtam, de még sosem történt ilyen. 
Kezemet az arcomra tettem és ekkor belém villant.  Sírtam álmomban.
Homlok ráncolva meredtem magam elé. Miről álmodhattam amiért sírtam alvás közben? Ekkor megéreztem, hogy valaki átkarolja a derekam, majd láttam hogy Andy a vállamon pihenteti a fejét.
Hirtelen kirobbant belőlem a nevetés, annyira nevetségesen néztem ki. Andy is felkuncogott.
- Tiszta hülyén nézek ki. - mondtam mikor sikerült befejeznem a röhögést.
- Szerintem cuki vagy. - mondta, miközben magunkat nézte a tükörben.
- Nem vagyok cuki. - duzzogtam.
- Imádni való vagy. - mondta. Nem én nem vagyok imádni való..
Sikerült hitelesen mosolyognom. Megfordultam és az ajtó felé mutattam, jelezve hogy menjen ki.
- Hé! - mondta.
- Le kell zuhanyoznom. - válaszoltam.
- Csatlakozhatok? - mosolygott önelégülten.
A  szívem hirtelen kihagyott egy ütemet. Még soha nem mondta ezt korábban. Leginkább csak vicc gyanánt.
Becsuktam az ajtót és bezártam. Neki támaszkodtam és közben nagyokat pislogtam egyszer, majd kétszer. Azt hiszem ez csakis egy jel lehet arra, hogy a dolgok rendbe jönnek, ugye? De mi van a telefonnal, amit a kanapén találtam? Andy tud róla egyáltalán?
Úgy értem, lehet hogy az egyik haverom hagyta el. Vagy akár Andy egyik barátja is lehetett, nem? Én nem leszek az a lány, aki azonnal azt feltételezi a barátjáról, hogy megcsalja, amikor biztos van rá valami ésszerű magyarázat.
Lezuhanyoztam majd elvégeztem a többi fürdőszobai teendőmet és felvettem egy szaggatott szürke farmert, egy szürke Ruby Gloom felsőt,  amin a "szeretem az éjszakai életet" felirat díszelgett, végül pedig egy fekete converset.
Kisétáltam a fürdőből és észrevettem, hogy Andy elment.
- Andy? - suttogtam a nagy semmibe - Andy!? - de semmi válasz.
Összefontam a karomat és ledobtam magam a kanapéra.
- Seggfej. - motyogtam az orrom alatt.
Aztán valami hirtelen eszembe jutott. Átnéztem a kanapét, alul, körülötte. Még a párnákat is ledobáltam.
A telefon eltűnt..

4 megjegyzés:

  1. Olyan cukin indult. :) De Andy képes volt elcseszni az egészet. Pár pillanatra el is hittem, hogy tényleg minden happy lesz. Hozd gyorsan a következő részt léci. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm, hogy írtál! Igen tényleg jó lett volna ha minden szép maradt volna.. és sajnos ennél még rosszabbak is lesznek :D de ez majd később úgyis kiderül ^^
      Sietek vele :)

      Törlés
  2. nyaaa, hogy lehet így becsapni az embert?:D ><" tökre örültem, hogy "jujj dejóó, végre oké a helyzet köztük"...ehhez képest, nagyon nem :\ pedig annyira cukiiik ˘^˘ Mond, hogy Ash drága lesz a megmentőő...azzal minden jó lenne :D
    siess a köviveel, légyszi, légyszi, légysziiiiiiii *----*♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus... :D ha most monitoron keresztül is történne telepátia.. tuti lefordulnál a székről :D De mivel nem akarok előre elárulni semmit.. csendben maradok :D
      A lényeg... hmm hát igen :D izgalmakban nem lesz hiány az biztos ^^
      Sietek :3 ♥♥

      Törlés