2014. július 8., kedd

*Chapter 5 - Is It Love?

Sziasztok!
Itt is lenne a folytatás! Tudom elég rövid rész lett, de azt hiszem a lényeg úgyis az ami történik benne. Egy-két jelenetnél én is nagyokat pislogtam, és a vége is elég érdekes. Ettől függetlenül remélem tetszeni fog. A következő rész nagyon-nagyon sok izgalmakat tartogat, úgy érzem a kedvenc részeitek közé fog tartozni. Köszönöm a visszajelzéseket és a FB oldalra érkezett like-okat! Nem is fecsegnék tovább.
Jó olvasást! :)
 ---------------------------------------- 
Kaia
 
Már egy hét is eltelt azóta, hogy beköltöztünk a srácokhoz. Ez alatt az idő alatt sokkal több mindent megtudtam róluk, mint azt valaha is gondoltam volna. Hannah imádja őket. Még azt is elárulta nekem, hogy Jinxx a kedvence, mert minden este elalvás előtt énekel neki és még a házi feladatában is segít neki. Én sajnos elég béna vagyok matekból, így inkább hagyom, had csinálja vele. Tegnap megtartottuk a szülinapi buliját is, ami elképesztően jól sikerült! Mindenkitől kapott valami ajándékot és a srácok még egy pillangós tortát is beszereztek neki. Óriási buli volt, azonban a gondolataim egész idő alatt máshol jártak. Egy ideje nagyon sok minden nem hagy nyugodni. Például az, hogy amikor CC minden este bejön hozzám, hogy leellenőrizze minden rendben. Azt hiszi mélyen alszom, de valójában minden egyes szót hallok. Hallom, ahogy azt suttogja " Az életem semmit sem ért, addig amíg meg nem ismertelek. Szeretlek.." Majd ezután megpuszil és kimegy. Minden egyes érintésétől kiráz a hideg. Nem tudom, mihez kezdjek. Úgy értem én még csak 17 vagyok. De azt hiszem ennek ellenére.. beleszerettem. Mikor kicsi voltam anyám egyszer elmesélte hogyan ismerkedett meg apámmal. Alig múlt 13 éves, mikor megszületett Michael. 15 volt mikor megszülettem én. Azt mondta, a szerelemnél nem számít a kor. Tudtam, hogy ez az egész csak mese. Hiszen az apám nem egyszer megerőszakolta őt. Mindezek ellenére anyám még most is azt hiszi, hogy apám szereti. (Mellesleg az apám 24 volt, amikor megszülettem.) Lehet, hogy régen szerelmesek voltak. Nem tudom. Én csak arra emlékszem, hogy mindig arról beszélt, a szerelem nem ismer határokat. Nem számít a korkülönbség. Talán ez egy jel? Talán nem is lenne gond, ha CC-vel lennék? El kellene mondanom neki, hogy.. hogy szeretem? Ahh.. a gyomromban, mintha ezernyi pillangó repdesne. Mit tegyek?

***

CC

A lányok már lassan egy hete nálunk laknak. Az idő csak úgy repül, mikor egyszerre dolgozol új dalokon és vigyázol két lányra. Pontosabban egy lányra és egy nőre. - Halkan felsóhajt - Annyira szeretem őt. De nem lenne szabad ezt éreznem, hiszen még csak 17 éves. Már az is illegális lenne, ha csak egy vacsorára vinném el. Miért érzem azt, hogy ez egy cseppet sem érdekel? Ez a lány fantasztikus. Nem hiszem, hogy tud róla, de éjszakánként mikor alszik, mindig bemegyek hozzá és azt suttogom a fülébe " Az életem semmit sem ért, addig amíg meg nem ismertelek. Szeretlek.. " vagy egyszerűen csak egy csókot lehelek a nyakára. Híres ember vagyok, meg van mindenem. De úgy érzem azzal, hogy megismertem még szebbé tette az életem. És ki tudna megfeledkezni Hannah-ról? Tegnap volt a születésnapja, Május 15-én. 10 éves lett és egy óriási bulit tartottunk. Csokis pillangós torta, mentás fagylalt és egy csomó ajándék. Én egy 40 cm-es fekete-zöld-lila foltos plüss pillangót adtam neki. Jinxx egy rózsaszín gitárt ajándékozott neki. Pont úgy nézett ki, mint a sajátja csak lekicsinyített változatban, hogy elférjen a kislány kezében. Imádja! Sammitől egy babaházat kapott. Andy vett neki pár rózsaszín ruhácskát és egy tiarát csináltatott neki igazi gyémántokkal. Jake és Ella egy szuper kamerát vett neki, Ashley pedig olyan pólókat ajándékozott neki, amin a Mi nevünk és logónk szerepel. Kaia-tól természetesen rengeteg plüsst kapott. Nem is biztos, hogy mindent felsoroltam. Mindenesetre Kaia épp felém tart. Kíváncsi vagyok mit akarhat..

2 megjegyzés:

  1. Azt sem tudom, mit mondjak. A fiúk nagyon kedvesek Kaia-val és Hannah-val. :) És annyira édes, hogy CC és Kaia egymásba szerettek. :) *.* Egy szóval: csodás. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire megtetszett a történet! :)
      Köszönöm, hogy írtál :3 ♥

      Törlés