2014. július 6., vasárnap

*Chapter 4 - New Home

Sziasztok!
Meg is hoztam volna a folytatást. Ugye milyen hamar eljött a szombat /félig meddig vasárnap/? Köszönöm az előző részhez érkezett véleményeket! Ti mindig megtudtok lepni valamivel! Mivel nem akarom sokáig húzni a folytatást, ezért azt hiszem a következő részt kedden hozom. Remélem mindenkinek megfelel. Ettől a résztől kicsit jobban beindulnak az események. Majd Ti is meglátjátok. Várom további észrevételeiteket, tudjátok csak bátran!
Egy apróság így a végére. Megérkezett az Unholy új része, meglesni ér!
Jó olvasást! :)
 ---------------------------------------- 
CC
 
Kétségbeesettnek tűnt. Bármit megtettem volna, azért, hogy boldognak lássam. Még akár a húgára és rá is képes lettem volna ezért vigyázni. Azt akartam, hogy ezt ő is tudja. És, tudom ez az egész nagyon furcsa, hiszen még alig egy napja ismerem, de úgy érzem beleszerettem. Szóval megcsókoltam, hogy tudassam vele mit érzek. Miután elváltak egymástól ajkaink Andy döbbent arckifejezéssel bámult rám.
- Öhm.. oké azt hiszem most már mindent értek.. - mondta Kaia, visszafeküdve a kórházi ágyába.
- Jah, én is.. - motyogta Andy, majd felkelt. - Később látjuk egymást srácok! Sziasztok.
- Uhh.. bocsi az előbbiért. Csak szeretném, ha tudnád.. mindent megteszek érted! Mindig melletted leszek és.. öhm nem is tudom, hogy mondjam el.. de azt hiszem, beléd szerettem. - nyögtem ki nagy nehezen.
Apró mosollyal az arcán nézett fel rám, majd megszólalt.
- Hiszek neked.

***

Nem sokkal később aznap már ki is engedték. Így elmentünk vele a házukhoz, hogy összeszedjük a cuccaikat. Miután kinyitotta a kulccsal a bejárati ajtót, szorosan követtük őt. ( Úgy értem Andy és én) Majd ezután az emeleten lévő legelső szobához vezetett minket.
- Ez az én szobám. Hannah-é mellettünk van. - magyarázta, miközben kinyitotta a szekrényét és elkezdte kipakolni a ruháit.
- Kaia, zárva van a szobája! - kiáltotta Andy.
- Oh, itt is van. - nyomta a kezembe a kulcsot.
- Tessék Andy, használd ezt. - mondtam nagyon lassan, mintha csak egy 3 éveshez beszéltem volna.
- Kösz haver. - mondta, majd kinyitotta az ajtót.
Mikor beléptünk, egy gyönyörű hercegnő szoba tárult elénk. Rózsaszín falak, pillangók, koronák, trófeák és a szoba közepén volt egy királyi méretezésű ágy. ( Haha, a második nevük szintén Queen) Az ágy mellett pedig egy aranyos hintaszék volt, az ágyban egy apró kislány aludt.
- Te vad az Kaaiaa? - kérdezte akadozva a kislány.
- Kaia odakint van, az én nevem Andy. - suttogta Andy, miközben letérdelt a kislány ágya mellé.
- Endii? - kérdezte.
- Igen Hannah, nagyon ügyes vagy! - mosolygott.
- Endii ő ki? - mutatott rám.
- Az ő neve CC, egy nagyon jó barátom, szóval nem kell félned tőle. - válaszolta felém intve.
- Szia Hannah! CC vagyok. - térdeltem Andy  mellé.
- Sziszi? Hihi a sziszámat is Sziszinek hívják. Ő bolyhos, látjátok? - húzott elő egy fekete-fehér plüss macskát és szorosan magához ölelte.
- Aaah, egy mini én! - mondtam nevetve.
- Ideeen! Moszt már két sziszám van. - kacagott Hannah.
- Héé akár én is lehetnék cica. - mondta Andy, idióta fejet vágva.
- Jóó. Endi és Sziszi, mosztantol ti lesztek a sziszáim. - nevetett vidáman.
- Ez az! - visított Andy.
- Srácok! - szólalt meg hirtelen az ajtóban ácsorogva Kaia, kezében egy megpakolt bőrönddel.
- Kaaiiaa! - kiáltott Hannah, majd felpattant és odarohant hozzá.
- Szia csöppség! - ölelte magához a lányt.
- Kaaiaa hova mész? - kérdezte Hannah.
- Figyelj Hannah. Anya most egy kis időre távol lesz tőlünk, de ne aggódj, addig mi Andyvel, CC-vel és a barátaikkal maradunk. Tudod, ők mindannyian valamilyen hangszeren játszanak és van egy saját bandájuk is. - magyarázta a kislánynak Kaia, mintha csak a saját lányához beszélt volna. A szemei csak úgy ragyogtak, mikor a húgára nézett. - Hannah. Mutasd meg Andynek a játékaidat és pakolj el mindent, amit magaddal akarsz hozni a házukba. Egy időre odaköltözünk. - fogta meg a kezét, majd a szekrényéhez vezette.
- Ooh, ez nagyon aranyos. - mondta Andy, kezébe véve egy apró pink hercegnő ruhát.

***

Az édesanyjukat aznap délután letartóztatták. Az indítékok fiatalkorúak bántalmazása és veszélyes környezetben való gyereknevelés voltak. Így, mivel az apjuk elhunyt és a bátyjuk sajnos képtelen volt arra, hogy a gondjukat viselje, mi ( azaz Jinxx és Sammi) lettünk a nevelő szüleik.

***

- Fuuha! Gyönyörű ház! - csodálkozott Kaia, mikor beléptünk az ajtón.
- Sziszii! Moszt akkor itt maradunk? - kérdezte Hannah, miközben a pólómat húzogatta.
- Igen Hannah és máris megmutatom a Te szobád. Gyere velem! - mondtam, majd elindultunk fel a lépcsőn, nyomomban a kislánnyal. A házban összesen 7 hálószoba, 4 fürdőszoba és 3 emelet van.
- Nem voltam biztos benne, hogy külön szobát akartok-e vagy sem, ezért inkább előkészítettem 2 szabad szobát. De ha nem tetszik, akkor megkérhetem Jake-t vagy Ashleyt, hogy egy időre költözzön másik szobába. - motyogtam tekintetemet végig a padlóra szegezve. Még soha nem voltam ennyire zavarban.
- Azta! Ez a szoba elképesztő! Franciaágy? Saját ruhásszekrény? Wááooh! - hallottam Kaia hangját a másik szobából.
Sietve átszaladt a hallon és egyenesen Hannah szobájába jött, amit csakis a kislány kedvéért rózsaszínre festettünk. Beszereztünk egy csomó pillangót is, hogy még jobban hasonlítson a régi szobájához.
- Köszönöm CC. Ez a legjobb dolog, ami valaha megtörtént velünk! - mondta, majd odajött hozzám és szorosan átölelt.


2 megjegyzés:

  1. Jujj de cukik a srácok, hogy így segítenek.:D És bejött a tippem! :3 Kíváncsi vagyok mi lesz majd CC és Kaia között... Hmm... Remélem összejönnek :3 Ajj, csak lenne már kedd. ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihii :D Szerintem is nagyon aranyosak voltak! Holnap érkezik, úgy hogy már nem kell sokat várni. :)

      Törlés